Tuesday, July 9, 2013

I'm Aimi Amalina Binti Abdullah SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ID NO 905285

Assalamualaikum..Salam 1 Ramdahan Al Mubarak, Dah 3 tahun saya tidak menjengah blog saya..huhu..how busy i'm??busy ker?busy memang busy..24hrs a day..but kugagahkan diri ku cari peluang untuk update blog ku yang sedikit usang ni..pasni tak mau usang2 dah ok.make sure sure my blog akan berseri2 dengan info2 kesihatan berkenaan produk SHAKLEE..SHAKLEE..yes im in love..Sebab tu la berani terjun ke bidang perniagaan SHAKLEE ni.. Kawan2, kalau berminat nak tau tentang produk SHAKLEE NI,rajin2la visit blog saya ni yer..INSYAALLAH saya akan sentiasa update info2 terkinini tentang kesihatan & kepentingan produk ni.. Boleh contact sy 0192172924 or visit facebook saya www.facebook.aimyamalina.com

No comments:

Post a Comment